Den låg bra!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tillbaka min Lippo Azzario alto igår.
Den har varit hos sademakaren för att justeras lite.
Den lade sig åt höger fram och blev glapp bak. Lite glapp på bägge sidor bak, men som sagt mest på höger. Justerad och klar låg den kanonbra!

Lämnade in den andra sadeln, en Wellington greenline som under senaste veckorna legat riktigt bra! Bara en aning i bakvikt till skillnad mot hur den låg för tre månader sedan. Då var den en katastrof! Tänk så snabbt de ändrar sig, unghästar. Behåller Wellington greenlinen också. Den skall bara stoppas lite mer därbak. Bra att ha två olika bommar att byta mellan i takt med utvecklingen, om man nu har sån tur att någon av dem passar för tillfället!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lippo azzario alton låg ju bra trodde jag... Då red jag bara en liten stund. Nu har jag ridit några gånger till och jag har verkligen...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: FruS
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Fick tillbaka den nya Lippo azzario alto dressyrsadeln jag köpte för någon månad sen. Den hade börjat ligga mer och mer till höger...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: FruS
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min lilla tjej är brunstig och alla som kommer i närheten är potentiella kavaljeros, ston som valacker, stora som små. :love: Rida går...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: FruS
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp