Den nya reklamen

Shaggy

Trådstartare
Jag har problem med den nya reklamen eftersom sidorna tar väldigt lång tid att ladda numera. Med all denna blipp blopp reklam så måste man snart ha en rejält snabb uppkoppling för att kunna vara på Buke. Ibland tar det mig numera mer än en minut att ladda en sida utan bilder och den enda skillnad jag kan se är just reklamens utseende.
 
Sv: Den nya reklamen

Jag hoppas att de flesta inser att utan reklam blir det svårt för mig att driva Bukefalos. Jag har dock sedan denna tråd startat försökt ta reda på om det går att göra något åt de största och mest animerade reklamplatserna. Tyvärr jobbar inte bannerföretagen dygnet runt, som mig ;) så ni kanske måste ge mig några dagar till innan det kan bli en eventuell ändring.
 

Liknande trådar

Hej
Samhälle Varför hälsar ni inte på busschauffören? Det har jag funderat på en tid. Eller ganska många gånger då och då under åren. Folk går på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
6 761
Senast: MissFideli
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 922
Senast: Stereo
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 663
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp