Den stora namntråden

Okej folk - hjälp mig :p

Tiknamn och jag vill att första delen är "Jon".
Inga människonamn eller ord.
Behöver inte vara feminint, kan vara könsneutralt.

Hittills har jag Jontri och Jonik :D

(Jag svär, att hitta på hannamn är SÅ mycket enklare)
 
Okej folk - hjälp mig :p

Tiknamn och jag vill att första delen är "Jon".
Inga människonamn eller ord.
Behöver inte vara feminint, kan vara könsneutralt.

Hittills har jag Jontri och Jonik :D

(Jag svär, att hitta på hannamn är SÅ mycket enklare)

Jonna :d

Kanske räknas som människonamn men tycker det är himla fint!
 
Nu när detta spikat att jag blir med valp så har det slagit omkull hela min namnprocess :o

Så shoot, ge mig massa namn till en tik! En- eller tvåstaviga och ska passa ihop med Tinja så jag enkelt kan säga båda hundarnas namn.
Och jag är fortfarande jobbig och vill inte ha riktiga namn eller ord :p
 
Nu när detta spikat att jag blir med valp så har det slagit omkull hela min namnprocess :o

Så shoot, ge mig massa namn till en tik! En- eller tvåstaviga och ska passa ihop med Tinja så jag enkelt kan säga båda hundarnas namn.
Och jag är fortfarande jobbig och vill inte ha riktiga namn eller ord :p
Bix
Stita
Mill
Pyx
Ysse
Itsa
Jos
Vaja
Lora
Hila
Vesa

Svårt :p
 
Nu när detta spikat att jag blir med valp så har det slagit omkull hela min namnprocess :o

Så shoot, ge mig massa namn till en tik! En- eller tvåstaviga och ska passa ihop med Tinja så jag enkelt kan säga båda hundarnas namn.
Och jag är fortfarande jobbig och vill inte ha riktiga namn eller ord :p
Jonja! :idea: Kombination med ditt tidigare önskemål av början på Jon och som kan passa ihop med Tinja. De slutar likadant men i och o låter ju olika så ingen risk att blanda ihop dem ändå.
 
Verbnamn till hane. Shoot :D
Tigga
Ragga
Paja
Sota
Stirra
Röja (:love:)
Tappa
Tåla
Ympa
Tycka
Ryka
Jaka
Jaga

:angel:
Jag kan garantera att du blir den ende med det namnet isåfall :D

Kom tänka att många verb slutar på A, vilket kan ju lätt uppfattas som en feminin form av ett namn.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 637
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 980
Senast: IngelaH
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 294
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp