Denna förkylning var mig en seg rackare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror förvisso att det är influensan när jag tänker efter. Så här dålig blir jag aldrig av en vanlig förkylning. Hela jul, nyår och ledigheten har varit en stor sjukstuga.

Jag har inte haft energi till nånting. Knappt sovit en blund pga hostan. Knaprat både ipren och alvedon för att slippa den hemska smärtan i halsen. Inte klarat av att äta något annat än flytande. Min mage har troligen kraschat pga maten och alla smärtstillande och febernedsättande dessutom.

Nu är jag äntligen på väg att bli normal. Har hostan kvar, en envis knöl i halsen som dock börjar dra sig tillbaka, och lite blåsor i munnen som jag alltid får när jag är sjuk. Jag hade nästan börjat se detta som ett normalt tillstånd men nu är det snart över.

I morgon börjar vardagen igen. Barnet börjar på förskolan igen och maken börja jobba. Terapin drar igång igen. Och pass ska fixas, nu ska jag väl skriva rätt jävla efternamn denna gång :D
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Den 24/12 vaknade jag och mådde inte alls bra. Hade haft en vecka med lite halsont och snor i näsan, som en vanlig förkylning. Sen...
Svar
16
· Visningar
1 234
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Allt på en gång, hänger det ihop? Jag har ju en inflammation under min dåliga tand, som dras nästa vecka på onsdag. Fick antibiotika...
Svar
0
· Visningar
1 964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp