Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Börjar känna mig deppig. . . känns som jag bara vill
gråta hela tiden ! Känner mej som en flodhäst som
vandrar omkring i ett virrvarr av känslor :crazy:

Känner att gnistan & lyckan börjar sina. . .
Vad göra man ? Vi ska flytta den sista juni oxå.
Iofs bara en trappa ner, men det är så mkt som
ska göras, allt känns sååå jobbigt =/

Jag känner mej dum för att jag klagar. . .men det
är såhär det känns. Eländigt & jobbigt !

Går in i vecka 26 nu. . har gått upp ca 13 kg.
Hittar inga kläder här i lilla Mora heller =/
Finns inga fina kläder som passar.
Det gör mej ännu mera less.
Mina ben är som.. jag vet inte vad.. har inga
fotknölar kvar, svullen. Jobbigt att gå..huwwa :(

Jäklans tjöt o gnäll..... men snälla.. kan ingen
göra så det blir september nu.. så jag får hålla i
den lill* som gömmer sig i magen ? ;)

Nån som har nått bra upp piggande tips ?
Eller bara nån som vill ventilera lite ? ?
 
Sv: Deppig.

Jag har inte heller mått så bra sista veckorna... Har haft otroligt ont, varit på förlossningen 3 ggr förra veckan. Är i v 40 nu, BF på söndag. Det kändes lite hopplöst när man haft ont i en vecka och fortfarande bara var öppen en centimeter. Nu har smärtan avtagit så jag kan ladda upp tills bäbis verkligen bestämmer sig för att komma.

Känner mig otroligt lyckligt lottad som inte mått dåligt tidigare i grav. Håller tummarna för att det vänder och blir lättare för dig!

M.
 
Sv: Deppig.

Tack för ditt svar.. önskar dig STORT lycka till till förlossningen !

***MÅNGA KRAMAR***
 
Sv: Deppig.

tänk positivt, det är sommar!!!!!!!! Då behöver man inte så mkt kläder heller :-) hihi
på med bikinin och fram med magen!

Visa magbild nu. alltid kul att se.
jag har gått upp 10 kilo och är bara i v 14 så du kan känna dig lugn! ;)
 
Sv: Deppig.

Tack!

Njut av sommaren! Det är den sista utan barn på lääääänge...

M.
 
Sv: Deppig.

Ska leta fram en bild . . . .

php5v0jv6.jpg


Den är från v.24 ungefär. . .
 
Sv: Deppig.

Åååhh, vad supersmart att skriva på magen!!
Tänk om jag också hade varit så klok, nu ligger det istället ett gäng "magbilder" bland mina foton och jag har inte den blekaste aning om i vilka veckor de är tagna. Tack och lov bodde vi iallafall på olika ställen under de två graviditeterna, så jag kan åtminstone se vilken graviditet det gäller.

fuchsia/sippan
 
Sv: Deppig.

åhhh vilken fin mage, min är bara ett stort fläsk än.... det är så trist för folk tror ju man har tappat kontrollen helt..... magen är såååå svullen så det är inte klokt..... tarmarna kommer snart ur öronen!
 
Sv: Deppig.

Jag ska oxå ha barn i september och känner mig som ett monster... Har gått upp ca 12kg och känner mig verkligen svullen... För några dagar sedan sa min killes syster att magen var ju inte så stor... va tänkte jag då är det ju resten av kroppen som har svullnat... :cry: Då ser jag bara tjock ut... inte gravid.... buhuu
 
Sv: Deppig.

Här är en till som ska ha i september,
och jag börjar lite smått undra vart mina fötter tog vägen :crazy:

f83e1fd6.jpg
 
Sv: Deppig.

Min mage är LIKA STOR som din V24 mage, och jag är i V16 + några dagar :eek: , jag har en elefant i magen, det är de jag sagt hela tiden :crazy: ! Nej, ärlig talat jag är mest fet, kan nämligen trycka i hop en del av magen, den är mjuk, så mer fett en bebis än så länge! Men alla säger att oj du har redan fått bebismage, och oj vilken härlig bebismage, bla bla bla. De skulle bara veta att det är en för mycket mat mage :o !
 
Sv: Deppig.

Nu förstår jag varför svärmor tittar så anklagande på mig och "gnäller" att jag inte har fått någon mage... :eek: ;)

Ska ha i mitten på oktober (har tappat räkningen på veckorna... :angel: ) och jag väger lika mycket nu som i början av grav. Började ju med att gå ner några kg och nu har jag gått upp dom igen. Kan fortfarande ha samma jeans som innan och har inga större problem att ligga på mage. Fast det vänder väl snart. :banana:

Jenny
 
Sv: Deppig.

Hm det har många sagt till mej oxå.. då känner jag mej bara fet =/
 
Sv: Deppig.

Jag var så glad innan för att vi skulle åka till Lalandia hela familjen + svärmor & svärfar och sambons syskon m familj för att jag kunde slappna av och vara gravid och inte skämmas för att man är lite fet för det synns ju att man ska ha barn tänkte jag.... men helgen innnan kläckte sambons syster ur sig att jag inte hade någon stor mage... så det var jätte jobbigt att bada... ville verkligen inte visa mig i baddräckt, kännde mig som en val... en vit val... :p
Men som tur var orkade inte dottern bada så länge så jag kunde skylla bara på henne.... :angel: (hon är bara 18 månader)
 
Sv: Deppig.

Oj vad glad jag blev att läsa om din obefintliga mage! Du är ju till och med värre än jag :D. Jag ska inte ha förrän andra halvan av november och har nervöst jämfört mig med en kollega som ska ha någon vecka innan mig och som är enorm! Själv har jag gått ner två kilo och har i princip ingen mage... Har allvarligt funderat på om allt är "inbillning"...
 
Sv: Deppig.

Jag har tom fått frågan om jag berättade att jag skulle ha barn innan jag ens blev gravid just för att folk anser att magen är för liten... :)

Och folk som har hört ryktet på byn törs inte fråga utan stirra på min obefintliga bebismage (den är inte obefintlig i sig själv, men så mycket "bebis" är det inte över den) och de ser mest förvirrade ut... Skoj värre! ;)

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 923
Senast: Piaff
·
Hästvård Min lille 1,5 års hingst har hög feber och är riktigt hängig och eländig. Självklart har veterinären varit och tittat till honom och...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: ylvalill
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 108
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 188
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp