Derby på söndag...

ameo

Trådstartare
Moderator
Min lilla stjärnponny ska vara med!!! :)
Fast jag är egentligen mest nyfiken på vilka av er jag har chans/riskerar att snubbla över på stallbacken under dagen? För NÅN av Er kommer väl vara där??
 
Kul!!!

Skulle vara roligt att vara på plats men det är en bit att åka härifrån norrland :)

Nog för att en del är lite tokiga här uppe :p
en amatör hade hittat ett fint 2-åringslopp, anmäler och åker ner från norrbotten till Jägers för att debutera med sin häst. utgången av det hela då, hästen vann!
 
Näää, jag skulle varit med bussen ner, men som vanligt strular det med hästvakt :(...kanske nästa år :D
 
Men DÅ har jag ingen 4-åring ju...
Eller jo, kanske... Lillasyster (med annan pappa) ska lånas ut och kanske kanske är hon lika bra??? *tror jag inte på ens i mina vildaste drömmar...* :p
 
Och det säjer du NU, efteråt?? ;)

Jodå, det gick väl okej. Lilla damen var lite FÖR het på gröten så kusken vågade inte köra på nåt vidare framåt, ville inte riskera galopp... Men hon kom 5a (sist med pengar) och sänkte sitt autorekord med 5 sekunder, så vi var nöjda ändå! :)
Det var den lilla bruna damen med blå mössa, i shettisloppet... :D
 
Grattis!!!
VAr det det loppet som Tremil vann??
Ska ni inte till Halmstad på ponnytrav i helgen då??
 
Jovisst, det var precis det loppet som vanns av Tremil efter snygg körning av lilla Maija! :)
Nä, det blir inget Halmstad i helgen. Nästa tävling blir Solvalla 28/9...
 
Nä, ingen kriteriehäst...
Lilla stjärnponnyn :love: ska gå shetlandscupen.
Kunde kanske haft hennes halvsyster i kriteriet OM jag hade lagt manken till i våras o fått henne inkörd, kvalad o startad. Men jag tror ändå inte hon är lika bra... Och min treårige hingst är nog inte heller nån sån stjärna, ej heller han är inkörd än...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 066
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 276
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 728
Senast: bollen__
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp