Dessa fina hingstar, vilken?!

Sv: Dessa fina hingstar, vilken?!

Instämmer med de som sagt Canterbury, Cosmeo, Cartier, Chatender.
Lägger också till Common Sense! Har jobbat med honom och han har väldigt trevligt temperament och är väldigt rörlig. Lite långa bakben dock som man får jobba lite för att få in under honom, men han fick trots allt 978 - 8 på gångarter på bruksprovet, och sedan på kvalitetstävlan 989 - 9.

Har du någon åsikt om Common Sense 7:a på benen??? behöver man tveka att använda honom??? jag gillade verkligen utseendet på hans första årgång!
 

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
562
Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
1 399
Senast: sorbifolia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 034
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 751
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp