Bukefalos 28 år!

Dessa monster ska snart levereras...

Ja, söt men farlig :D :angel:

Troligen är det hon som blir kvar eller stortjejen. :angel:
 
Jag har plats för en till här hemma
(men säg inget till sambon bara )

OM jag lyckas bestämma mig någon gång om jag ska behålle en av dem eller inte, så kan väl DU ta henne om jag inte gör det!! Jag lovar att inte skvallra för Din sambo. :angel: :D :) :p
 
Jaa!!
Perfekt! Sambon är ju inte hemma på dagarna ändå å på nätterna kan ja ju gömma henne under täcket :idea: :angel:
 
Jag har länge velat se dinna vovvar....... men inte en enda gång har jag lyckats!! :cry:
Datorn är dessutom segare än segast!! Jag kastar ut datorn snart!! :devil:
 
Vill Du kan du PM:a din mailadress så ska jag skicka alla bilder du vill ha på hund, valpar och ev. körekipage om du är intresserad. :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 533
Senast: Snö
·
Övr. Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 168
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 110
Senast: vallhund
·
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: Sand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp