Dessa urjobbiga reklam pop-ups!

Ava22

Trådstartare
Hur fasiken får man dessa från datorn? Jag blir galen på att få upp dessa i tid o otid! :mad: Hur gör man??!! :confused:
 
Du kan laste ned nettlesern Mozilla. Den er gratis, og finnes for Windows.

I Mozilla kan du gå inn på Edit -> Preferences -> Navigator -> Helper Applications. Der kan du kryssa av at du ikke ønsker pop-ups. Mulig du kan velge dette i andre nettlesere også (muligens for Opera også, som også finnes for Windows). Kjenner ikke til at det finnes en slik mulighet for Internet Explorer, men kan godt tenkes.. Kjenner veldig lite til den nettlesern.

Enig.. Pop-ups er slitsomt :crazy:
 
Nackdelen med sådana program/inställningar är ju att de förhindrar ALLA pop-up. Så man kan tex inte titta på bilder som öppnas i pop-upfönster.
 
Jag hade ett sånt program ett tag - men eftersom jag nu har adsl så funkar det inte för jag måste ha ett pop-up-fönster för att kunna logga ur från Internet. :crazy:
Det ska visst finnas ett annat program, eller intställning, som undantar viktiga "måste ha"-pop-ups. Men det vet jag inte vad det är för program - så jag får stå ut med upp-poppande reklam. :(

Susanne
 
Hos meg (bruker Mozilla, dog for Linux, men bør ikke vøre forskjell) åpnes pop-ups som manuelt åpnes via en lin som en såkalt tab som Mozilla har. Autopop-ups hindres.
 
nejnej. du kan ställa in mozilla att bara visa popuper du önskar, dvs klickar du på en länk som genererar ett popup-fönster kommer det upp, annars inte.
 
hest.no er fx en side som har et elendig auto pop-ups vindu som hopper opp. Det får jeg ikke opp. Velger jeg å se på bildeserier i Aftenposten klikker jeg selv på en link som med default innstillinger hopper opp i et pop-ups vindu, men i Mozilla åpner dette vinduet seg som en egen tab. Slik er det hos meg iallfall. Nå har jeg Mozilla for Linux, men ville tro det var likt for Windows. Uannsett kan man slå av og på for pop-ups dersom en ønsker å ha pop-ups av og til. Er du ofte og besøker sider med auto pop-ups så er det ingenting som er mer irriterende..

Hvordan dette er for Opera er jeg ikke sikker på da jeg ikke har brukt det så mye. Men tror den har en liknende mulighet. Ellers benytter jeg personlig mest Galeon (men tror ikke den finnes for Windows) som er en Mozillakloning (og Galeon har alt hva jeg ønsker, og samme mulighet med pop-ups som jeg mener Mozilla'n min har).
 
Skrev forresten feil angående hvordan fikse "no pop-ups" i Mozilla. Det riktige er: Edit -> Preferences -> Privacy & Security -> Pop-ups -> aog velg "Reject pop-up windows."

Opera har samme funksjonalitet: File -> Preferences -> "Refuse pop-up windows" (du kan også velge at pop-ups popper opp i bakgrunn istedet for forran).
 
Jag använder också Mozilla och alla pop-up fönster där jag själv klickar på länken som leder till ett pop-up fönster öppnas.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: tuaphua
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 711
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 030
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp