Det är bara att lyfta på hatten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

lbb

Trådstartare
Hr Lövfen har återigen visat att det fanns en orsak till att han gjorde karriär inom föreningsrörelsen. Hans skicklighet som förhandlare och strateg kommer ju fram igen.

Nu sitter C och L på pottkanten. Om nu Löfven "tvingas" till eftergifter till V. Vad ska mellanmjölkspartierna göra då?
Löfven har naturligtvis förutsett detta. Då kommer C o L tvingas välja mellan Löfven(v) , Kristersson (SD) och nyval. Ett nyval som kan resultera i att L åker ur och att C tar rejält med stryk. Skulle partierna välja Kristersson så kan den helomvändningen kräva att man gör det med ny partiledare, då de gamla blivit "brända"(blåsta)

Det var riktigt patetiskt att höra en mellanmjölkspartist förklara skillnaden mellan samtal o förhandling i p1 i morse. En skillnad man ansåg inte existerade då M flaggade med samtal visavi SD.
 
Det finns redan en tråd om regeringsbildandet. Har anmält till moderator.
? Här belyser jag ju Lövfens förmåga som strateg o förhandlare. Gillar du inte det? Eller vill du bara ha en tråd för hästar, en för politik och en för veckotidningsfrågor? :confused: eller är det för att V har ett svårt val framför sig?
 
? Här belyser jag ju Lövfens förmåga som strateg o förhandlare. Gillar du inte det? Eller vill du bara ha en tråd för hästar, en för politik och en för veckotidningsfrågor? :confused: eller är det för att V har ett svårt val framför sig?

Nej, du pratar fortfarande om möjliga lösningar och teorier kring regeringen. Varvid jag påpekade att sådan tråd finns redan. Det har inget med att göra vad jag gillar eller ej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp