Det är många som undrar.....

L

Lollipop

vad hästen är värd. Det gör jag också. Hbl vallack 17 år 167 cm utb LA dressyr och hoppad 1.20. Inga tävlingsreultat, men har tävlat. Snäll att hantera.
 
det är alltid kul att få reda på hur andra värderar ens ögonsten :) Går den 1,20 banor idag eller bara enstaka hinder på den höjden?? Lika dant med dressyren, kan den tävla LA program???
 
Hmm..
En sak undrar jag då.

Du skriver Inga tävlingsresultat men har tävlat!

Har den tävlat borde den väl ha resultat, även om de är dåliga resultat så är det ju faktiskt resultat.

Ang priset så är det ju jättesvårt när man inte vet mer, har sett den och provat mm.

Men jag skulle inte vilja betala så hemskt mycket för en sådan häst, den är ganska gammal, den har inte visat något(och man kan nog säga att den redan kommit upp i maxkapacitet vid den åldern).

Sen så är säkert hästen jättetrevlig ändå, jag har själv en gammal ponny (21 snart som är hur fräsch som helst och för mig värd alla pengar i världen)

Men ja, skulle jag sälja en sådan häst så skulle jag vara glad om jag fick 15-20 tusen för den.
Men det beror ju som sagt på en väldigt massa olika faktorer.
 
Den tävlar inte 120 banor men hoppar/hoppade det hemma.
Dressyren??? Det skulle nog gå med rätt ryttare.

Det finns inga resultat registrerade......
 
Kanske runt 15 men sen beror det ju helt på hur man själv känner att man passar med hästen osv...... resultaten är ju inte allt... :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 153
Senast: Fiorano
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 910
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 979
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp