”Det blev ett litet misstag”

Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Hur många tror att han har sagt så som det står:
"
Hon har känsligare hud än mina andra hästar. Det kan bero på att hon har ganska hög inavelskoefficient. Håret växer konstigt." ?

Jag tror att Aftonbladet har klipp lite...
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

hm tycker de låter väldigt skumt... tror oxå det är lite ihop klippt...
:crazy:
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Lite osäker på om man ska uttala sig i denna diskussionen... aftonbladet är inte direkt världens mest tillförlitligaste källa och dom har en viss förmåga att förvränga saker som de själva vill.

Däremot låter det som om tränaren behöver hjälp med att hålla sina hästar, hans kunskap verkar ganska dålig...
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Håller med dig!
Det är alltid svårt att veta vad som stämmer och inte när kvällstidningarna varit i farten...
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Lite osäker på om man ska uttala sig i denna diskussionen... aftonbladet är inte direkt världens mest tillförlitligaste källa och dom har en viss förmåga att förvränga saker som de själva vill.

Däremot låter det som om tränaren behöver hjälp med att hålla sina hästar, hans kunskap verkar ganska dålig...



:bow: :bow: :bow:
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Jag blev intervjuad och citerad av tidningen när jag var ute och red en gång.

Det lät jättevettigt... not...
ungefär som en 13 åring som lekte tuff...

De klipper och vränger ord så man tycker att det låter helt sjukt när det väl kommer i print.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Bara en massa lama ursäkter ifrån hans sida! varför inte bara erkänna att han gjort fel istället för att skylla på det ena och det andra.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Inga kommentarer, det är så jävla sjukt, polisanmäl honom
så som han behandlar sin häst och sen gnäller att det inte var meningen, hur sjuk i huvudet är man inte då? Han är mycket väl hästkunnig och vet vad som kan hända med starka liniment, jag tycker att det är fel om han inte får straff:cry:
Blir så ledsen när han gör så mot sin häst, varför gör man så?
:cry:
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Kanske på grund av för lite kunskap.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Vad jag hört om honom så är han en väldigt knepig person att ha o göra med. Tror inte han bryr sig utan beklagar bara att han blev påkommen.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Håller med, han behöver hjälp med hästarnas skötsel för han verkar inte kunna speciellt mkt.. Stackars häst!
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Det är ju självklart att det är för jävligt, om det nu stämmer så som aftonbladet skriver..Men man Vet ju själv hur mycket de ändrar när man blir interjuvad..
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Aftonbladet är en skvallerblaska. Tycker han verkade värna om sin häst... nej jag litar inte på ett ord av vad aftonbladet skriver.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Lite osäker på om man ska uttala sig i denna diskussionen... aftonbladet är inte direkt världens mest tillförlitligaste källa och dom har en viss förmåga att förvränga saker som de själva vill.

Däremot låter det som om tränaren behöver hjälp med att hålla sina hästar, hans kunskap verkar ganska dålig...


Jag försvarar inte honom. Känner inte människan.

Men gör aldrig ni något misstag med era hästar??
Det är lätt att gnälla på andra men frågan om man själv är så pass kunnig att man inte gör några?

Man lär sig & gör inte om dom thats it!!
Ingen föds med kunskap. Man lär sig efter hand.

Han lär inte göra om misstaget iallfall.

Sen är aftonbladet som dom är, en skvallerblaska.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Ni anar inte hur många som lindar sina hästar med liniment under, klart det blir en blistringseffekt, det kan hända även om man täckar på liniment. Om det stämmer så som det står så tycker jag inte det är speciellt allvarligt, blistringsskador orsakade av liniment + täckande över brukar inte vara så allvarliga om man tar bort orsaken snabbt.
Att hästarna blir stela efter att dom har gått löp är vell inte konstigt?
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Tja, har inget att säga, man vet ju inte vad som egentligen hände. Litar inte på tidningen och känner inte tränaren, så..
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Jag gillar verkligen inte kvällstidningar, dom förvränger saker. Men bortsätt ifrån all kritik så är bara dom som skriver människor. ALLA GÖR FEL!!! Men lite slarvigt är det att som skribent för en kvällstidning att inte kolla texten innan man lägger ut den för tryck eller på nätet. Men som många redan har nämt så kommer nog han inte göra om misstaget.

Det är i alla fall min åsikt!! ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Härvan med de beskjutna travhästarna hos amatörtränaren Micael Broberg växer. Fyra av fem hästar i hagen har blivit utsatta för...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: purity_666
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter succén i Sweden Cup och på V75. Nu vill amatörtränaren Micael Broberg se sin häst Spitcam Jubb i miljonloppet Hugo Åbergs...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Deltagarna i ”Stjärnkusken” får träffa sina travhästar för första gången. Då gör den före detta Paradise Hotel-deltagaren och...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Här är nya grafiken som ska lanseras nästa år i ATG Live Nybörjare ska enkelt kunna se vart deras häst är – och de mer inbitna ska kunna...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp