Bukefalos 28 år!

Det blev smalt

Shaggy

Trådstartare
Jag inser att du behöver ha in reklampengar för att kunna driva buke. Nu blev det dock lite tokigt. Reklamen till höger har tagit bort väldigt mycket utrymme för textdelen som blivit väldigt smal. Dessutom verkar det som om det inne i trådarna inte ligger denna typ av reklam vilket gör att utrymmet till höger bara är tomt där. Går det för dig att få till full bredd på texdelen inne i trådarna? Att det är smalare i underforumen där rubrikerna står är inte särskilt störande.
 
Sv: Det blev smalt

Jag håller med, det blev väldigt ihoptryckt. Även om man tar och klickar bort menyraden till vänster så blir det inte riktigt bra.
 
Sv: Det blev smalt

*hålla med*
Buke försvinner i all reklam! :(

Jag har också full förståelse för att buke inte är gratis att driva, men är reklambanners enda sättet?

Jag skulle hellre se att exv radannonserna kostade några kronor, enligt blocket-principen tex. Eller att medlemskap som verifieras med några sms-kronor. Kan vi inte hjälpas åt att bibehålla ett luftigt buke?
 
Sv: Det blev smalt

Men det måste väl ha blivit fel.
Inte tänker Gunnar ha det så här. Eller?
HJÄLP - Buke är anorektiskt.
 
Sv: Det blev smalt

Det är ju 5-6 cm på höger sida som är ägnat åt reklam så nog är det smalt alltid.
 
Sv: Det blev smalt

...och med tanke på att mini-pc och mobiltelefonsurf blir vanligare och vanligare så blir det vitala delar i sidor som buke fullständigt bortkollrade. Förr var trenden större och större skärmar och upplösning, nu går det liksom åt andra hållet.
 
Sv: Det blev smalt

:bow:

Är rätt less på att se den där blaffiga reklamen för ägglossningstest och graviditetstest från "otroliga" 3,99 kr/st...

Och som sagt: Hela buke blir ihoptryckt och skumt :crazy:
 
Sv: Det blev smalt

Väldigt smalt här också. Reklam, naturligtvis, men såhär smalt är... väl smalt.

(Trodde först att det var min dator, men lyckligtvis (för mig alltså ;)) var det inte så.)
 
Sv: Det blev smalt

Ja det tänkte inte jag på... Jag sitter vid en rätt stor skärm jämt så jag har inte reflekterat över det.
 
Sv: Det blev smalt

Jag kan t.o.m. tycka att det är lite skönt att textraderna inte blir för långa, på stor skärm då såklart, jag tycker att det blir mer lättläst då.
 
Sv: Det blev smalt

För tillfället läser jag utan att störa för mycket ;)
Jag lade in den fyrkantiga "google-bannern" i natt just för att få lite synpunkter på det hela.

Jag är dock inte riktigt säker på att jag förstår era synpunkter fullt ut?

Själva innehållsdelen på sidorna är smalare, men den blir aldrig smalare än 728 pixlar, vilket jag inte tycker är extremt smalt.
Det bör göra att innehållet får plats på de flesta skärmar med låg upplösning, ibland genom att fälla ihop menyn.

Fortsätt kommentera och komma med synpunkter, jag återkommer ;)
 
Sv: Det blev smalt

KL

Jag finner det också väldigt störande och hoptryckt. Inte minst får man känslan att forumdelen blivit en minoritets aspekt till skillnad från reklamen. trist.
 
Sv: Det blev smalt

Jag tycker jag får känslan av att det nu 'kryllar av reklam' här. I ovankant och på vänster sida under menyn är inte reklamen störande för uplevelsen av buke, men på högerflanken ger de ett för blaffigt intryck och är störande. Kommer det fler banners där får jag samma problem som jag får på exv aftonbladet - jag ställer markören där för att kunna scrolla med piltangenterna (använder bärbar med pekmus) och det resulterar i att jag klickar på de däringa förbenade reklamrutorna och blir bortkollrad.:(
Var går gränsen för hur mycket banners det får vara på buke för dig?
 
Sv: Det blev smalt

I mitt tycke är den alldeles för blaffig, tar för mycket plats och stör betydligt mer än de annonser som finns i vänsterkant, nedan och ovan. Kan du kanske flytta på den och lägga den i nederkant med de som finns där och inte göra den fullt lika blaffig??
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
874
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 441
Senast: Calmiche
·
Bukefalos Har försökt ignorera detta nu ett tag, men nej, det går inte längre. Denna reklamen (med olika innehåll, men från Kopp Verlag) kommer...
Svar
14
· Visningar
2 060
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp