Det funkar inte längre att högerklicka på notiser

Magiana

Trådstartare
Jag upptäckte nyss att jag inte längre kan högerklicka på notiser för att öppna i ny webbläsarflik. Det måste jag kunna göra för att inte missa något.

Vad är det som har hänt?
 
Jag upptäckte nyss att jag inte längre kan högerklicka på notiser för att öppna i ny webbläsarflik. Det måste jag kunna göra för att inte missa något.

Vad är det som har hänt?
Det fungerar för mig, det låter som det kan vara problem med webläsaren, har du testat att starta om/tömma caschen?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: Rie
·
Hemmet Jag har en luftvärmepump som jag har påslagen denna vinter. Den låter illa. Ofta när jag sitter vid datorn som är precis under den, så...
Svar
12
· Visningar
471
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Jag köpte en massa ikoner till min iphone men det var inte alls som jag trodde utan istället för att funka som vanliga ikoner måste man...
2
Svar
20
· Visningar
1 444
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Arbetsintervju
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp