Det går inte att söka

Unafraid

Trådstartare
@Gunnar
Sökfunktionen fungerar inte för mig. Tidigare idag gick det inte att ladda upp bilder under en kortare period, men efter en stund fungerade det. Men jag kan fortfarande inte söka.
 
Screenshot_20200116-185946.jpg

Och såhär ser det ut om jag går in på min profil och klickar på "inlägg".
 
Tack för att ni uppmärksammar mig på detta. Jag har meddelat de som sköter om servern om detta. Förhoppningsvis startar de om tjänsten som inte fungerar ganska snart, senast i morgon. Då bör det fungera igen.
Under tiden kan man använda Google-sökningen genom att klicka på Sök och sedan G:et så kan man söka på Bukefalos med hjälp av Google.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 440
Senast: Buongusto
·
IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: Badtz Maru
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
586
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp