Det går inte att söka

Unafraid

Trådstartare
@Gunnar
Sökfunktionen fungerar inte för mig. Tidigare idag gick det inte att ladda upp bilder under en kortare period, men efter en stund fungerade det. Men jag kan fortfarande inte söka.
 
Screenshot_20200116-185946.jpg

Och såhär ser det ut om jag går in på min profil och klickar på "inlägg".
 
Tack för att ni uppmärksammar mig på detta. Jag har meddelat de som sköter om servern om detta. Förhoppningsvis startar de om tjänsten som inte fungerar ganska snart, senast i morgon. Då bör det fungera igen.
Under tiden kan man använda Google-sökningen genom att klicka på Sök och sedan G:et så kan man söka på Bukefalos med hjälp av Google.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
220
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 111
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
947
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp