Det går inte..

S

SweetMelody

Min gästbok vill inte fungera. När man skriver ett nytt inlägg kommer man bara till sidan man ska komma om man spammar :mad:

Nån smart människa som kan hjälpa till? :bow:

http://sweetmelody.t35.com/

S

spoff

Er dette noe du har laget selv, og har koden til? Eller er det en "ferdiggreie" på nett? Uannsett må du se på hva som skjer når du får denne "du spammar"-meldingen, og finne ut hvordan du unngår dette. Hva kjennetegner en "du spammar"-melding? Og hvorfor vil alle innlegg bli gjenkjent som en slik melding? Har du kodet dette selv har du sikkert en if-test som sjekker innleggets "egenskaper".

S

SweetMelody

Jag har laddat ner en gästbok, men har alla koderna till den. Spammeddelandet ska komma upp om man trycker två eller fler gånger på Skicka, men jag klickar bara en gång.. Har försökt hitta felet, men det går inte alls bra..

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på och lägger in lägger in källhänvisningar kontinuerligt. Hittills har jag gjort så att jag tryckt på hantera källor...
Svar
6
· Visningar
449
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: VLMF
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
349
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Föl 2022
  • Ridskoleryttare 2022

Omröstningar