Det här med att vara lång och kläder

De är något högre men inte höga. Jag tycker att de är perfekta! Har tre par 🙈
Låter lovande, jag gillar inte när de är för låga men vill inte att de trycker på naveln heller 🙈
Ska bara se till att bli ogravid så jag kan köpa ett par, nu är det knappast lönt ⚽
 
Jag är 185 och handlar där det finns kollektioner speciellt för långa, tex Zalando och Asos har "tall" kollektioner. Har även köpt en del från Long Tall Sally.
 
Jag är visserligen bara 180 lång så jag kan oftast ha kläder från affärers vanliga kollektioner. Men vissa plagg har jag svårt att hitta och då gillar jag "ASOS Tall". Min stil är dock inte så mycket "chinos och blus".
 
Top Shop har också en serie, "Tall". De plaggen jag har från den serien har hållt en halv evighet. :)
Tyckte jag såg något på asos som de stog "top shop" under tall kategorin, kanske samma.

Lyckas jag hitta några klädesplagg med bra passform ångrar jag alltid att jag inte köpte fler av samma så att de håller en halv evighet låter toppen :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Ni som är lite längre vart hittar ni kläder? Vill främst ha byxor som inte är jeans men det är hopplöst då alla är för korta.. Någon som...
Svar
7
· Visningar
441
Senast: skiesabove
·
Tjatter Apropå alla klädtrådar nu :D : Hade lite för mycket tid på tåget hem i eftermiddags och reflekterade; Vad har egentligen...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 709
Senast: TygerTyger
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp