Det här med dejting i dejtingdjungeln.

Asså nu tror jag att jag får krupp på appen... la in kilometer hur långt bort ja kan sträcka mig å får upp en där det står "25 kilometer bort", ah det är ju inte långt bort 2,5 mil... kollar närmare Ronneby.... ja jo tjena det är typ 200 kilometer härifrån, så hur appen får det till 25 kilometer vete tusan..... blir ju inte rätt då...
Det dyker upp några sådana ibland, vet inte varför. Kanske någon Gold-användare som sveper på annan plats.
 
Lär säkert bli samma här, just nu är ja lite frustrerad över avstånden!

Jag valde först 6,5 mil för så lång väg är det till Göteborg, Trollhättan, kusten osv. Men fan...jag hamnade långt nere i Varberg mm så jag kortade ner. Så långt ids jag inte åka :p
 
Jag valde först 6,5 mil för så lång väg är det till Göteborg, Trollhättan, kusten osv. Men fan...jag hamnade långt nere i Varberg mm så jag kortade ner. Så långt ids jag inte åka :p
Jag kortade ner rätt rejält här med. Ronneby är lite väl långt bort. Förvisso kan ja nästan hälsa på mormor men njaaaaa. 😅
 
Här i norra Skaraborg så fick det där tinder för sig att jag hörde hemma i ett visst vägkors i Göteborg. Helt hopplöst fånigt.
 
Här i norra Skaraborg så fick det där tinder för sig att jag hörde hemma i ett visst vägkors i Göteborg. Helt hopplöst fånigt.

Jag fick under de sista veckorna av mitt Tindrande upp väldigt mycket folk från Uppsala O_o
Kanske alla Uppsalas singelkillar var i Göteborgstrakten på konferens 😏
 
Asså nu tror jag att jag får krupp på appen... la in kilometer hur långt bort ja kan sträcka mig å får upp en där det står "25 kilometer bort", ah det är ju inte långt bort 2,5 mil... kollar närmare Ronneby.... ja jo tjena det är typ 200 kilometer härifrån, så hur appen får det till 25 kilometer vete tusan..... blir ju inte rätt då...
När jag får upp folk som är 150km bort är det ofta såna som svept höger på mig.
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 244
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 379
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 316
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 037
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp