Det här med Halloween

3-åringen blev inte alls glad när det kom spökbarn och tog hans godis. Ikväll vill han att vi ska låsa dörren :laugh:
Lärt mig att man inte ska låta barnen ta själva i alla fall, dom länsade hela hinken..

Våra spökbarn som kom på besök var så försynta så sambon fick uppmuntra till att ta minst lika mycket till när de hade tagit det de vågade.
Barnen var mest bekymrade över om katten som bodde där var läskig, kanske rev osv :eek::nailbiting: (jag har en liten skylt utanför dörren om att det finns innekatt - så att inte hantverkare och liknande råkar släppa ut honom).
 
3-åringen blev inte alls glad när det kom spökbarn och tog hans godis. Ikväll vill han att vi ska låsa dörren :laugh:
Lärt mig att man inte ska låta barnen ta själva i alla fall, dom länsade hela hinken..
Vi fick det tipset innan barnen kom som tur var, så vi var förberedda och portionerade ut små nävar godis till barnen
 
Lät som en härlig dag och kväll/natt, hur gamla är de stora barnen?

De fyller sju respektive tio om ett par månader!

Kvällen här slutade lite snopet med att den ena i ett besökande syskonpar blev dålig, så den övernattade skaran blev starkt decimerad. Men bus-eller-godis hann vi med och rundan bjöd på två hus där de (som bodde där) skrämdes tillbaka, otroligt uppskattat! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp