Det har varit en riktigt bra vecka faktiskt...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nästa vecka börjar också intressant. Ledamöter och tjänstemän i Fritidsnämnden och Kulturnämnden ska på kickoff uppe i Ånnaboda, våra vackra Kilsbergen med kurs, föreläsningar, konferens, gruppmöte och nämndmöte. Det ska bli kul att träffa gamla och nya ledamöter och tjänstemän och lära känna dem.

Örebro laddar för Hindersmässa, kallt väder och halt väglag är redan på plats. Så det är som det ska. Och i helgen är det stor kattutställning på Conventum. Min fd hästskötare Bella ska ställa ut sina två Devon Rex, så jag ska försöka ta mig dit och heja. :)

Hur det blir med jobbet får vi se. Jag åker väl dit på onsdag. Men om de fortfarande inte har gjort tillstymmelse till halkbekämpning, trots att jag som arbetsmiljöombud har sagt till tre gånger, så får jag väl visa att jag menar allvar.

Gänget som spelar wartune har en mumblekanal där vi sitter o babblar om kvällarna sen ett par år tillbaka. Vi ska ut på Tallinnkryss i maj bland annat och sen har flera av "grabbarna" (läs 50 år och uppåt) skaffat sig slowcookers och delar recept som gör att snålvattnet rinner. Jag fick en slant av brorsan i julklapp, så nu sitter jag och spånar på vad jag ska ha för slowcooker... sitter och jämför flera gånger varje dag på nätet, så nu börjar reklamlisterna drunkna av crockpots / slowcookers... :D

Jag skriver en "måbra-affirmation" på sten, med poscapennor varje kväll för närvarande. Vi får se om de kommer ut på min facebooksida - Ragatans NaturAnde, så småningom. Det känns bra att dela med sig av affirmationer som man mår bra av.

Ha en fin vecka, alla och ta hand om er. Var snälla mot er själva.

Kram
 
Senast ändrad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp