Det kändes så bra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår kändes det så himla bra. Jag satt och tjafsade lite med honom och kände verkligen ingenting. Nada.

Kom hem. Det kändes så bra. Äntligen ute ur mitt huvud. Äntligen! Jag visste att den här dagen skulle komma.

Hur nöjd som helst stolpade jag in på jobbet idag. Rev av ett jättebra möte och var bara så glad.

Så ringer han.
- Hej vi tänkte äta lunch. Ska ni med?

Bara hans hej fick mig att åka genom golvet igen. Varför? Det kändes ju så toppen igår. Så jäkla skit sitter jag fast igen. På en fredag dessutom.

:cautious:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Äntligen tog jag tag i att ringa vårdcentralen och har fått en "akuttid" till psykolog nästa vecka. Jag är alltid lika orolig inför att...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 695
Senast: Roheryn
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 417
L
  • Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp