JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Foder & Strö
Trådstartare
Trådstartare
Benzon_lover
Startdatum
Startdatum
24 Mar 2005
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
638
Jag fick ny höleverans igår och visserligen finns det ingen analys gjord...men, det är det finaste ängshö, grönt, och doftar SOMMAR!
Sv: Det luktar sommar...
Oh vad härligt
Beräkna foderstat - app, AI och eget tänk?
Foder & Strö Jag är absolut ingen expert på foderstat, men tar alltid analys och brukar använda appen Forage för att göra beräkningar. Eftersom...
Startad av CaisaCax
28 Sept 2025
Svar: 29
Visningar: 1 380
Vård
Hur gammalt hö är okej
Foder & Strö Jag har en del hö kvar från sommaren 2021. Förvarat inomhus torrt i en lada. Det höt längst ut är fräscht, har fin färg vad vi har...
Startad av Barbabelle
9 Apr 2025
Svar: 2
Visningar: 495
Vård
Måste det vara så "soppigt"?
Foder & Strö Köpte Brogården Hay Cobs till min gamla ponny igår för jag vill gärna ge henne något lättuggat vid sidan av höet. Enligt instruktioner...
Startad av bettysmatte
16 Okt 2025
Svar: 4
Visningar: 656
Vård
Mer hö eller halm?
Foder & Strö Min häst har flyttat så han står på box halva dygnet. Det känns jättekonstigt då jag haft mina hästar på lösdrift sen 2008. Nattetid...
Startad av Habina
8 Dec 2025
Svar: 24
Visningar: 1 816
Vård
Uppdateringstråd 32
Övr. Hund När man är så trött så man tror det står -20 men tjaa, det stod -29 🥶 🥶 🥶 hundarna är då glada, de var ute längre imorse än vanliga...
bollen__
5 minuter sedan
Svar: 1 307
Visningar: 73 753
Hund
Nosework-tråden
Hundträning Med Griseo, som är rätt hetsig och vill fara iväg i hundra knyck i starten, har jag fått tipset av en instruktör att gå framför hunden...
Åsa A
Igår kl 22:11
Svar: 625
Visningar: 49 384
Hund
Hönstråden del III
Lantbruksdjur @Ajda Är det mörka ägg? Mina lägger vit/beige men de mörkaste är svåra att se, de brukar jag få chansa på. Tycker inte det krävs så...
Bluefish
Igår kl 22:58
Svar: 100
Visningar: 6 519
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har jag äntligen fått hit alla mina fiskar från Sthlm! Alla fiskarna från mitt 200L går nu i en stor(!) plastbytta från Ikea. Det var...
Red_Chili
Igår kl 18:28
Svar: 1 970
Visningar: 69 830
Djur
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 23
Visningar: 423
Utrustning