Bukefalos 28 år!

Det man inte hinner idag

...manana manana...
 

Bifogade filer

  • IMG_20230906_201238_843.jpg
    IMG_20230906_201238_843.jpg
    170,2 KB · Visningar: 20

Nu promenadscooter till matsalen, för trekaffe o sen 15.30 fysioterapi.
Och nu har jag fyllt i första veckans förebyggande sjukpenning för arbetssökande. Jag försökte igår, nu försökte jag igen och ringde min kontakt på försäkringskassan och äntligen har de hittat rätt person till rätt plats där. Jag talade vänligt om att jag är rätt duktig på datorer och IT sedan 1980-talet. Men jag har inte 75 extra högskolepoäng. Då fnissade hon och vi löste det hela till bådas belåtenhet... hoppas jag. Vi får se om det blir klirr på kontot nästa vecka, eller om det är slut på utflykter och glass... :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...en fleeceboa/halsduk. Idag tog jag veckans första rast, då det inte var så bra för mina fingrar o händer. Men den blev klar, innan...
Svar
4
· Visningar
349
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag glömde ta min kvällsmedicin idag klockan 19. Jag tog den nyss och jag har ångest. Skit också. Och jag har ingen att prata med.
2
Svar
28
· Visningar
1 593
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: IngelaH
·
Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp