Det nya dressyrprgogramet?

Sv: Det nya dressyrprgogramet?

10.
EBE Ett varv pa volten med förlängd spranglängd
EF Arbetsgalopp (bara följa sparet)

11.
FEH Vänd över halva banan (som snett igenom mellan F och E sedan i förvand galopp fram till H)
HC Arbetstrav

Sen är det desamma at andra hallet, var det till ngn hjälp ?? :)
 
Sv: Det nya dressyrprgogramet?

jag TROR att de menar såhär (och motsvarande fast spegelvänt i hö galopp):
(grönt bed gr 10, rött bed gr 11)
lattklass1.jpg


om jag har tolkat programmet rätt tror jag att felet är att de inte satt ut alla bokstäver man rider förbi på vägen, tex borde det stå EKAF istf bara EF i punkt 10
 
Sv: Det nya dressyrprgogramet?

visst är jag :D har bara lite tråkigt :angel: men tv-n är upptagen så jag kan inte titta på allt jag spelat in från globen...
 
Sv: Det nya dressyrprgogramet?

Det ÄR svårt.....det är trångt på 40 bana speciellt om hästen inte är helt klar i sin förvända galopp....jag vet - fuskade rejält i första hörnet och hästen höll på att trilla i bitar! Gillade inte programmet trots att den andra hästen gick på 41 straff!
 
Sv: Det nya dressyrprgogramet?

Wihi! Vilket kul program, hade passat förra pållen som handen i handsken! Nu får jag nog se fram emot att rida det tidigast när lilltösen fyllt 5... Kul när de höjer kraven ett snäpp, tycker inte alls det är något fel med det. Just i förvänd galopp kan man också se ganska tydligt hur stark och lösgjord/lydig en häst är, helt ok för att vara lätt klass! Fast jag håller helt klart med om att det är väldigt mycket svårare på 40-bana och särskilt för unghästarna!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 574
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 339
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 207
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 132
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp