Det senaste ni gjorde

Mirre

Trådstartare
Vilket var det senaste ordet ni sade?
Vilken var den senaste filmen ni såg?
Vem var det ni senast besökte?

Senaste ordet: Knaskatt :D
Senaste filmen: World war z
Besökte min bror senast
 
Vilket var det senaste ordet ni sade? "Mhm" om det är ett ord :D Annars "Vadå"
Vilken var den senaste filmen ni såg? Jag kommer faktiskt inte ihåg, har inte sett på film på jättelänge. Sist jag kollade på något öht var det nog "Uppdrag Granskning" eller "Den enda sanna vägen", men det är ju inte filmer.
Vem var det ni senast besökte? Oj, jag har faktiskt inte varit hemma hos någon annan än mig själv på jättejättelänge! Men jag tror att det kanske var en kompis, eller också var det en kille jag träffade på krogen typ i juli :o Insåg nu att jag faktiskt nästan aldrig umgås med folk hemma hos dem eller hälsar på, vi ses oftast ute någonstans.
 
Senaste ordet: Tack!
Senaste filmen: This is where I leave you
Senaste besöket: hos min pojkväns vänner och deras bebis igår.
 
Senaste ordet: Hej
Senaste filmen: Samma som ovan
Senaste besöket: Samma som ovan
 
Senaste ordet: Sammanfattningen
Senaste filmen: Nobels testamente (såg bara första halvan)
Senaste besöket: Var på kalas hos min moster och morbror i lördags.
 
Vilket var det senaste ordet ni sade?
Okej

Vilken var den senaste filmen ni såg?
K - Returning Kings episode 1

Vem var det ni senast besökte?
Grannen
 
Vilket var det senaste ordet ni sade? "Mhm" om det är ett ord :D Annars "Vadå"
Vilken var den senaste filmen ni såg? Jag kommer faktiskt inte ihåg, har inte sett på film på jättelänge. Sist jag kollade på något öht var det nog "Uppdrag Granskning" eller "Den enda sanna vägen", men det är ju inte filmer.
Vem var det ni senast besökte? Oj, jag har faktiskt inte varit hemma hos någon annan än mig själv på jättejättelänge! Men jag tror att det kanske var en kompis, eller också var det en kille jag träffade på krogen typ i juli :o Insåg nu att jag faktiskt nästan aldrig umgås med folk hemma hos dem eller hälsar på, vi ses oftast ute någonstans.

Vilket var det senaste ordet ni sade? "kvittot"
Vilken var den senaste filmen ni såg? The boy next door
Vem var det ni senast besökte? Min kusin

 
Vilket var det senaste ordet ni sade?
Hmm, något i stil med "Mm" eller "japp" som svar till makens "kommer snart tillbaka" när han nyss åkte för att hämta ett paket :p

Vilken var den senaste filmen ni såg?
The man from U.N.C.L.E.

Vem var det ni senast besökte?
"Vem" som i någon man känner, eller? I så fall en vän i fredags. Annars så besökte jag några veterinärer på SVA i mastitlabbet idag :D
 
Vilket var det senaste ordet ni sade? "...den." (behövde tänka länge på vad jag sa, vilken mening det var och sen vad det slutade med haha)
Vilken var den senaste filmen ni såg? Chappie :love:
Vem var det ni senast besökte? Besöker inte så många människor, men jag tror det var min mormor.
 
Senaste ordet: Fan :angel:
Senaste filmen: Eftersom jag redan skrivt det så skriver jag programmet istället. Tittar på Sofias änglar nu.
Senast jag besökte: Oförändrat. Om inte dagis räknas då :D
 
Vilket var det senaste ordet ni sade?
"west" (Sjöng på Annie Lennox - Into the West)

Vilken var den senaste filmen ni såg?

Annabelle

Vem var det ni senast besökte?
Mamma :love:
 
Vilket var det senaste ordet ni sade?
(hej) då

Vilken var den senaste filmen ni såg?
Snabba cash II

Vem var det ni senast besökte?
Min en syster :)
 
Vilket var det senaste ordet ni sade?
Kisse (pratade med katten :p)

Vilken var den senaste filmen ni såg?
Avengers: Age of Ultron

Vem var det ni senast besökte?
Mina föräldrar
 
Senaste ordet: puss.
Senaste filmen: Vi har sett Band of brothers nu i en vecka så jag kommer inte ihåg vad vi såg innan dess :O
Besökte: En kär vän idag.
 
Vilket var det senaste ordet ni sade? Tänderna. (Sa till hunden att "du måste flytta dig så jag kan gå och borta tänderna")
Vilken var den senaste filmen ni såg? A million ways to die in the west. Nu ikväll, fast bara halva, sen ledsande jag som vanligt. Senaste hela filmen jag sett var The conjuring.
Vem var det ni senast besökte? Eh. Tja, besökte hästarna tidigare idag. Annars vette sjutton. Min kompis 15 mil bort men det var en månad sen. Eller mina föräldrar fast dom ser jag varje dag så det räknas inte.
 
Senaste ordet: Harlort! Ena katten sprang framför benen på mig, snubbelrisk.
Senaste filmen: The book thief. Eller var det Interstellar...
Besökte min syster senast.
 
Senaste ordet: Chips!
Senaste film: It follows (och fy satan vilken tråkig film!)
Senaste besöket: Borträknat bästa kompis tillika stallägare så var det nog mina föräldrar för typ två månader sen.
 

Liknande trådar

Tjatter Det har hänt att jag råkat säga saker som jag senare förstod var lite/mycket pinsamma. Hoppas jag inte är ensam om det! ;) En gång på...
2
Svar
34
· Visningar
2 340
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Nyss tappade jag en flaskkork på golvet men jag ids inte plocka upp den, som tur var står det en tom flaska precis bredvid flaskan med...
Svar
19
· Visningar
950
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 965
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp