Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

@OutOfService Sällar mig till skaran som verkligen imponeras av din styrka, och att du tar dig uppåt och framåt även om all denna skit kastas på dig! Fantastiskt att läsa att du fått tillbaka ditt jobb, och att du nu fått en egen lägenhet att glädjas över :) Beklargar tyvärr inte att det tog slut med din pojkvän, då jag fått uppfattningen av att han inte var nått vidare snäll mot dig :mad:

Vi har ju bara träffats en gång, men kanske blir det fler framöver. Önskar dig iaf all lycka och att det bara går mer uppåt från och med nu!
 
@OutOfService Sällar mig till skaran som verkligen imponeras av din styrka, och att du tar dig uppåt och framåt även om all denna skit kastas på dig! Fantastiskt att läsa att du fått tillbaka ditt jobb, och att du nu fått en egen lägenhet att glädjas över :) Beklargar tyvärr inte att det tog slut med din pojkvän, då jag fått uppfattningen av att han inte var nått vidare snäll mot dig :mad:

Vi har ju bara träffats en gång, men kanske blir det fler framöver. Önskar dig iaf all lycka och att det bara går mer uppåt från och med nu!

Fina fantastiska människa, TACK för dom orden :love::heart

Hade vart väldigt kul om det blev fler gånger, det var en attans trevlig kväll :love::D
Hoppas allt är bra med dig :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 329
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 565
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 083
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp