Det var cancerceller dom fiskat upp från lungan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Däremot var provet för litet för att de skulle kunna avgöra sort etc.. så nästa fredag skall dom gå in med en nål mellan revbenen för att dra ut mer celler. Detta görs i samband med datortomografi så att dom ser ordentligt o kan hitta rätt.
Så egentligen är jag inte så mycket klokare nu än före bronkoskopin.

Tankar om när o hur jag skall meddela sonen? Vi står inte så nära varandra o ses o hörs inte regelbundet. Min tanke är att vänta tills jag vet mer o har ett hum om sjukdomsförlopp o behandling.
Antingen blir det kemoterapi eller operation eller både och.
 

Kramar fran mig ocksa. :heart Det kan ju inte ha varit sa trevligt besked att fa, sarskilt inte nar de inte kunde saga mer an sa.
Jag har ju varit inställd på det ett tag nu, så det var ingen direkt överraskning, mer en bekräftelse. Sannolikheten att det var en inkapslad infektion var ganska liten.
 
Jag har inte världens bästa relation med min mamma, men hon ringde och berättade direkt när hon fick veta att hon hade cancer. För mig kändes det bra att veta det även om det inte var ett roligt besked att få.
Jag håller med dom som skrivit att du bör kontakta sonen och säga som det är i nuläget.
Oavsett vilket så tänker jag på dig. :heart
 
Jag har inte världens bästa relation med min mamma, men hon ringde och berättade direkt när hon fick veta att hon hade cancer. För mig kändes det bra att veta det även om det inte var ett roligt besked att få.
Jag håller med dom som skrivit att du bör kontakta sonen och säga som det är i nuläget.
Oavsett vilket så tänker jag på dig. :heart
Jag funderar på det.
 
Håller tummarna för dig @vallhund

Hoppas att processen med undersökningar och provtagningar går snabbt så att du får komma igång med behandling. Måste vara tungt att leva med ovissheten:(

Kram!
 
:heart
Berätta om du inte förväntar dig något tillbaka tänker jag. Om hans eventuella reaktion kommer kännas jobbigt hade jag nog väntat. Låter jobbigt nog ändå för dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok På fredag skall dom ju sticka in en nål i lungan för att suga ut celler så de kan avgöra mer exakt vad det är som syns på röntgen o...
2
Svar
27
· Visningar
3 600
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp