Bukefalos 28 år!

Det var det

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk att man alltid ska rida mycket sämre på tävling än man gör på träning. Men det är jag ju inte ensam om tydligen...

Det blev inga större missar i programmet, förutom att allt var sämre än vanligt då. I andra klassen var det jag och en annan tjej som ridit samma klass som skulle ha hand om cafeterian. Vi trodde båda att vi hade kommit sist :D Hon vann visade det sig. För mig gick det väl också bättre än väntat även om det var utanför placering.

Bara att öva vidare :)
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 424
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 558
L
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp