Detaljer i nya lussebilder på Estelle och Oscar

Nån som har koll ifall Viktor verkligen är en welshponny? Jag hade gissat på en Welsh mountain... Men jag vet inte riktigt hur stora kungabarnen är nu.
 
Svårupptäckta detaljer? ”Det är becksvart ute” ”Estelle har handskar på sig”
Den artikeln måste ju vara på skämt eller? Annars hade de verkligen inget att skriva om den dan. Plus att de inte ens kan stava till becksvart. :arghh:
Det är ju ”svensk damtidning”, tänker att de kanske inte håller jättehög nivå 😆
 
Svårupptäckta detaljer? ”Det är becksvart ute” ”Estelle har handskar på sig”
Den artikeln måste ju vara på skämt eller? Annars hade de verkligen inget att skriva om den dan. Plus att de inte ens kan stava till becksvart. :arghh:
För att inte tala om den svår upptäckta detaljen rött på band över mulen och lussekrona. Svensk damtidning har inte direkt hög tanke om sina läsare:angel:.
 
Jag funderar fortfarande på hur slutsatsen att de var uppe tidigt eftersom det är helt mörkt ute kom till. Planering och ta bilderna kvällen innan känns för mig som lika troligt.
Den där skämskudden som @Fruentimber nämner är konstant närvarande efter att ha läst dravlet, men frågor väcks ändå :crazy:
 
Jag funderar fortfarande på hur slutsatsen att de var uppe tidigt eftersom det är helt mörkt ute kom till. Planering och ta bilderna kvällen innan känns för mig som lika troligt.
Den där skämskudden som @Fruentimber nämner är konstant närvarande efter att ha läst dravlet, men frågor väcks ändå :crazy:
Vi är en vecka ifrån midvintersolståndet, så strängt taget behöver man inte ens vara ute tidigt för att det fortfarande ska vara mörkt, ens om bilderna tas på luciamorgonen. ;)
 
Ibland gör dagens journalistik att man lite tappar hoppet om mänskligheten. Som när jag öppnade en webbläsare härom dagen och den rekommenderade nyheten var "TV4-doktorn: Därför ska du inte äta dina snorkråkor."


O_o
Det hade varit värre om rubriken varit "Därför ska du inte äta andras snorkråkor." eller "Därför ska du äta dina snorkråkor." Fast den senare hade i vart fall varit en nyhet :angel:
 
Det hade varit värre om rubriken varit "Därför ska du inte äta andras snorkråkor." eller "Därför ska du äta dina snorkråkor." Fast den senare hade i vart fall varit en nyhet :angel:
Naeej, jag tror jag läste den i ett hälsomagasin någon gång. Det skulle vara bra mot förkylning eller något... :cautious:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Bästiskusinerna Leonore och Estelle har mycket gemensamt – det blir tydligt på de nya bilderna!
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 927
Senast: Anna-Bella
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 386
  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
552
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp