Detektivjobb vid köp av ponnygrisen i säcken

Mer uppdatering här då:

Har jag FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN gått bet på att snoka reda på informationen jag vill åt? Trots pussel, trådar och agenter har jag inte hittat rätt. Förlåt med vad i helvette?

Så... vilka bukefalister har vi i trakterna kring Kristianstad-Bromölla-Ronneby?
Ponnyn som har pass har blivit vaccinerad i Tosteberga (2020) och Bräkne-Hoby (2019).

Har lite mer info, men vill inte riktigt skriva ut det här. Det går däremot fint att ta i pm om någon har en pålitlig djungeltelegraf.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 257
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Jag har en 3-åring (4 år efter nyår) som jag inser att jag inte har energi för. Ingen komplicerad häst alls, utan snarare tvärtom lite...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 486
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 400
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp