Detta är en kontaktannons

Status
Stängd för vidare inlägg.
Söker medicinskt erfaren person som kan agera talesperson gentemot vården. Upplever mig nonchalerad o bort dribblad när jag bara inte tackar o tar emot.
Dom vill inte operera eftersom jag skulle kunna få sämre flås, o andra sidan försvinner allt flås om/när jag dör.
 

Söker medicinskt erfaren person som kan agera talesperson gentemot vården. Upplever mig nonchalerad o bort dribblad när jag bara inte tackar o tar emot.
Dom vill inte operera eftersom jag skulle kunna få sämre flås, o andra sidan försvinner allt flås om/när jag dör.

Vad har de föreslagit för planering?
Regelbundna kontroller med datortomografi?

Hur svår KOL har du (för visst har du KOL eller minns jag så fel???)
 
Onkologen ringde när jag stod i kassakön på ICA, han verkade mest intresserad av om någon informerat mig om det var cancer. I vanliga fall hade jag opererats, men anses ha för dålig kondition så det är strålning som gäller.

Jag behöver få reda på hur prognosen ser ut o hur jag skall agera i förhållande till uttag av tjänstepension, 5 eller 10 år?

Nu har jag fått kallelse till PET/CT på måndag den 11/3. Det är typ CT med radioaktivt kontraströntgen.
 
Onkologen ringde när jag stod i kassakön på ICA, han verkade mest intresserad av om någon informerat mig om det var cancer. I vanliga fall hade jag opererats, men anses ha för dålig kondition så det är strålning som gäller.

Jag behöver få reda på hur prognosen ser ut o hur jag skall agera i förhållande till uttag av tjänstepension, 5 eller 10 år?

Nu har jag fått kallelse till PET/CT på måndag den 11/3. Det är typ CT med radioaktivt kontraströntgen.
:heart
 
Onkologen ringde när jag stod i kassakön på ICA, han verkade mest intresserad av om någon informerat mig om det var cancer. I vanliga fall hade jag opererats, men anses ha för dålig kondition så det är strålning som gäller.

Jag behöver få reda på hur prognosen ser ut o hur jag skall agera i förhållande till uttag av tjänstepension, 5 eller 10 år?

Nu har jag fått kallelse till PET/CT på måndag den 11/3. Det är typ CT med radioaktivt kontraströntgen.
Kan du inte ställa de här frågorna till läkaren ? De bör få den här typen av frågor vid den här typen av diagnoser ? jag har ingen koll alls på prognosen men hoppas att någon kan hjälpa dig med svar.
Kram :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 419
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp