Diarado / mr vain

Jaasse

Trådstartare
Hej
Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr samma mamma. Någon mer med den erfarenheten? Har någon avkomma efter diarado och är de likadant där?😂
 
Hej
Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr samma mamma. Någon mer med den erfarenheten? Har någon avkomma efter diarado och är de likadant där?😂
Har en och haft ett par i träning. Ingen har varit varken rymmare eller speciellt busigare än ngn annan unghäst. Även haft en Diarado som inte heller var ngt busig men lite skarp bara.
 
Hej
Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr samma mamma. Någon mer med den erfarenheten? Har någon avkomma efter diarado och är de likadant där?😂

Tänkte först att min Mr Vain-avkomma rymmer minsann inte. Sen kom jag på att det gjorde hon ju visst, det var så hon fick sitt namn! 🤣🤣

3 dagar gammal klättrade hon över en stenmur ut ur hagen och försvann i skogen med sin mamma som i panik hängde på. :nailbiting::rofl:

Annars har hon nog inte varit så busig egentligen. Hon är smart och har mycket åsikter däremot. ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: Viva
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 044
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 856
Senast: jemeni
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 116
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp