Didriksons jackor, storlekar?

MM

Trådstartare
Har sökt på forumet och hittat lite om Didriksons jackor och ser att många är nöjda med sina jackor men inte fått svar på min fråga så startar en tråd.

Har spanat in Didriksons parkamodeller och fastnat för några. Jag verkar dock ha lite bredare axlar än många andra så skiftar mellan två stl med axlarna.
Så ville bara se hur ni andra med Didriksons tycker de sitter i axlarna? Vilken modell har du? Har du samma stl i Didriksons jackor som du har i andra märken, dvs upplever du de som normala i stl?
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 297
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 114
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 715
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp