Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hej Görel, tack för ditt svar.
har pratat med en kvinna som faktiskt red honom... Fux, trakhener, rak hals. Gick en svår B, puissance. Finns trevliga individer där han är i tredje led och det var precis vad jag ville höra!
/P
Hästnyheter Jag hoppas ockå på föräldrarna, jag menade mest att det officiellt inte kommer att hända mycket från rättväsendets sida. Kommer mest att...
Ekonomi & Juridik Vi har samma kostnad året runt ( kallhyra), vill man inte ha sin häst på bete så får man ta alla pass på sina hästar tills alla är inne...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.