Bukefalos 28 år!

Digitalkameran krånglar

Mela99

Trådstartare
Har inte tappat den i golvet lr ngt sådant, tog nåra bilder som vanligt och förde in dom i datorn och efter den gången har den inte gått att sätta på igen..?! Den är stendö. Bytt batterier, men nej då. Pojken sa att d kunde finnas nån spärr på¨den lr nåt..?? Eller what the heck är fel?!
 
Sv: Digitalkameran krånglar

Det sägs att om man drar ut en USB-kabel innan "lampan" är släckt/innan den är klar, så kan det bli problem. Man ska istället välja "Säker borttagning av maskinvara" (gäller Windows). Har aldrig haft några problem med det själv, men det skulle ju kunna vara det som är problemet...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 885
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 132
Senast: EmmaW
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 204
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 156
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp