Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nyligen fått veta något om det företag jag jobbar för, något jag skulle vela dela med mig av eftersom det är ngt riktigt dåligt, men pga kontrakt kan jag inte. Fy sjutton vad jobbigt sånt är! Gissar att jag inte är den enda, men första gången jag sitter i den här sitsen. Hur löser man det liksom?
Det gör man inte, jag vet, men ändå...
Haha, smurf. Andas Aviello och gå vidare! Japp! :D
 

Jag har nyligen fått veta något om det företag jag jobbar för, något jag skulle vela dela med mig av eftersom det är ngt riktigt dåligt, men pga kontrakt kan jag inte. Fy sjutton vad jobbigt sånt är! Gissar att jag inte är den enda, men första gången jag sitter i den här sitsen. Hur löser man det liksom?
Det gör man inte, jag vet, men ändå...
Haha, smurf. Andas Aviello och gå vidare! Japp! :D
Om det är något olagligt som företaget pysslar med så kan väl inte ett kontrakt kräva att man inte får vidta åtgärder, känns konstigt om ett företag kan tvinga sina anställda att vara delaktiga i brottslig verksamhet, det finns väl också någon lag som skyddar visselblåsare tror jag.
 
Om det är något olagligt som företaget pysslar med så kan väl inte ett kontrakt kräva att man inte får vidta åtgärder, känns konstigt om ett företag kan tvinga sina anställda att vara delaktiga i brottslig verksamhet, det finns väl också någon lag som skyddar visselblåsare tror jag.
I Spanien?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla jävla jobbigt när den fucking ensam känslan tar över exakt ALLT. Och den förstör allt. Okej ridningen gick okej idag men...
Svar
18
· Visningar
1 046
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 218
Senast: Ajaj
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 522
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 321
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp