Din åsikt om kokosflingor

Vad tycker du?

  • Jättegott, älskart!

  • Ja det är väl ok

  • Jag äter det om jag måste

  • Det är som att tugga på wellpapp

  • Ingen åsikt (är du konstig?)


Resultat syns endast efter röstning.

Ninnurur

Trådstartare
Äter kärleksmums och funderar på kokosflingor. Jag har min åsikt, nu vill jag veta om jag är ensam om den eller om vi är fler! Så, vad tycker du om kokosflingor?
 
Jag gillar bara kokos i bakverk. X antal gånger har jag försökt mig på att tycka om kokos i mat och använda kokosmjölk och sånt... Det går inte! Än värre när folk ska bjuda mig på mat och tänker "hmm, kokos är ju inte en mjölkprodukt. Alltså tål Therese det." Hon råkar bara vara psykiskt allergisk mot det. :yuck:
OM det då inte är typ mockarutor/kärleksmums/vad-man-nu-vil-kalla-det, kokostosca eller när min mor ibland slänger ner lite rostade kokosflingor i maränger. :d
 
Jag tycker inte att man kan jämföra de två? Jag hatar kokosflingor. Det är inte gott nånstans. Men kokosmjölk är ju supergott. Och då är jag allergisk mot chili så den kryddan har inget med saken att göra ;)

Jag vill inte gå så långt att säga att kokosmjölk är supergott ;) men jag uppskattar verkligen smakkombinationen med den och andra kryddor inkl chili i det thailändska köket. Att dricka den rakt upp och ner? Neej...
 

Liknande trådar

Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
780
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 444
Senast: manda
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
472
  • Omröstning
Mat Burkfisk har blivit trendigt! På reddit finns nu en jättestor subreddit som heter https://www.reddit.com/r/CannedSardines/ , det finns...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp