Din favorit hemsida?

Smokey

Trådstartare
Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel.

Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad.

Någon som har förslag på sidor att kika på för inspiration? Googlat runt massor, men jag har svårt att finna något exempel som har "det". Därav, jättetacksam för tips på sidor varen a design du uppskattar 😃
Givetvis kan designtips är komma från vilken bransch som helst
 
Tänkte också på WordPress, nu var det evigheter sedan jag använde det men enkelt med mallar att tillgå. Det viktigaste är att sidan finns och uppdateras ibland:D Någon sida om de som har uppfödningen och filosofin/vad rasen innebär, några bilder,planerade kullar. Jag blir ibland nyfiken på olika uppfödare och större delen av hemsidorna verkar helt övergivna. Tråkigt med tanke på hur effektivt sätt det kan vara att nå ut.
 
Jag har inget tips på bra hemsida, men däremot är jag otroligt förvånad över kvalitén generellt på kennlars hemsidor! Det känns som att många är byggda tidigt 2000-tal och inte uppdaterade sedan dess. Ofta är de också inte uppdaterade det senaste året.. Så mitt tips är att det egentligen inte behövs så mycket för att få en snygg och professionell hemsida, det "svåra" verkar mer vara att hålla det uppdaterat och relevant.
 
Jag hade 123minsida i många år tills jag inte längre tyckte att det var värt att betala för en hemsida jag i princip aldrig uppdaterade längre så nu har jag webnode. Jag var jättenöjd med 123minsida. Den var både lagom korkskalleanpassad för mig och hade många snygga alternativ att välja mellan. Webnode tycker jag var krångligare och eftersom jag har gratisvarianten så finns det inte mycket att variera
 

Liknande trådar

C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 641
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp