Dinnerdate i Uppsala?

Ninnurur

Trådstartare
Vi började prata Uppsala-restauranger i Vad gör du-tråden och @lizan tyckte då att en buketräff vore trevligt. Jag är inte sen att hänga på! :D Är nån mer sugen? Ut och äta god mat, typ tapas eller så? Eller nåt annat bra förslag? Kom med datumförslag också! :)
 
Vi började prata Uppsala-restauranger i Vad gör du-tråden och @lizan tyckte då att en buketräff vore trevligt. Jag är inte sen att hänga på! :D Är nån mer sugen? Ut och äta god mat, typ tapas eller så? Eller nåt annat bra förslag? Kom med datumförslag också! :)
Jag jag jag! Tyvärr är jag upptagen dom två närmsta helgerna med 14:e kan jag om vi pratar lördag.
 
Jag vet inte om man kan kalla det "ert gäng" när jag aldrig har träffat @lizan och endast träffat @Ninnurur 2 gånger.
Mig har det inte hjälpt att/om jag träffat någon tidigare, i grupp går det helt enkelt inte med mig nu - tyvärr :) Meeen om någon vill träffa mig kan den ju hojta till, jag behöver som sagt umgås med folk :D
Haha, undrar varför jag ens skrev egentligen, ser bara gnälligt ut :o
 
Jag är på om jag får trots att jag är väldigt inaktiv här nuförtiden (läser dock hela tiden ;)). Behöver vidga mina vyer vad gäller både socialt umgänge och Uppsalas restaurangutbud!! :p

14:e ser ut att fungera fint (den enda helgen som inte går alls är helgen då Sweden Horse Show är, sista helgen i november).
 
Jag är på om jag får trots att jag är väldigt inaktiv här nuförtiden (läser dock hela tiden ;)). Behöver vidga mina vyer vad gäller både socialt umgänge och Uppsalas restaurangutbud!! :p

14:e ser ut att fungera fint (den enda helgen som inte går alls är helgen då Sweden Horse Show är, sista helgen i november).
Kom du bara! :) har du nån restaurang du är sugen på att testa?
 
Mig har det inte hjälpt att/om jag träffat någon tidigare, i grupp går det helt enkelt inte med mig nu - tyvärr :) Meeen om någon vill träffa mig kan den ju hojta till, jag behöver som sagt umgås med folk :D
Haha, undrar varför jag ens skrev egentligen, ser bara gnälligt ut :o

DIG skulle jag vilja träffa. ;)

Är inte heller så supersocial av mig.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 036
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 418
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 382
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp