Bukefalos 28 år!

direct connect

P

pannie

Jag tänkte att jag skulle ladda ner lite musik. Men jag är inte van vid direct connekt. Jag får bara meddelanden som tex:"You have not met the minimum share required in this hub. You have been redirected." eller "You have not met the minimum share of 1 Gigabyte. Plaese share this much and connect agian". Men hur gör jag för att dela med mig? För det är väl det de vill? Finns det nån inställning nånstans?

Tacksam för svar! :)
 
Hm. Är inte jättehemma på DC, men i den versionen jag har så kan man göra inställningarna om vad du vill dela med dej av under den där lilla rutan (?) som bockas av med en penna i menyn, settings tror jag det heter, så väljer du bara sharing där o väljer de mappar du vill dela med dej av :)
 
File -> Settings -> Sharing -> Add folder.. så är det iaf i DC++ :)
 
File -> Settings -> Sharing -> Add folder.. så är det iaf i DC++ :)

Obs: Tänk på att alla underkataloger till den valda blir utdelade också, så var försiktig så du inte delar ut något du inte vill. :)
 
File -> Settings -> Sharing -> Add folder.. så är det iaf i DC++ :)

Obs: Tänk på att alla underkataloger till den valda blir utdelade också, så var försiktig så du inte delar ut något du inte vill. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: MonteRose
·
Kropp & Själ En tråd med Dina vackra texter eller Låttexter som Du tycker är vackra och har en mening. Texterna kan vara författade utav dig själv...
2
Svar
23
· Visningar
3 294
Senast: zanque
·
Ekonomi & Juridik Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen! Har en tävlingshäst...
2
Svar
23
· Visningar
4 113
Senast: Hailey09
·
J
Ekonomi & Juridik Hej :) First of all, sorry about this English topic on a Swedish forum! But my Swedish language skills are not yet good enough for me...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 101
Senast: krocket
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp