D

Dolores_88

Är ett halvblod från Polen, jag är nyfiken på vad han och hans avkommor har presterat. Har han några kända avkommor?
När är han född odyl.?


diorek.jpg
 
Jag vore tacksam om du inte la ut bilder från MIN hemsida utan att fråga om lov!
 
För att svara ang avkommorna så finns det 6 st födda 1993, en (kanske nån mer) född 1992 (om inte året är fel från ägaren).

Minst två går med placeringar i MSV dressyr, en i Uppsala-trakten och en i Hedemora-trakten.

En tränades som torner-häst, vet inte hur det gick med det.

En går som ridhäst till en dam som tränar lite lättare dressyr och hoppning, ca LC-LB nivå.
 
Oj, jag är hemskt ledsen! :o

En kompis skickade denna bild till mig för ett bra tag sedan och jag tänkte inte alls på copyrighten.
Trodde bilden var från Dioreks förra ägare (hon hade med sig ett par bilder när de kom med importhästarna från Polen).
Men se där. Kommer inte åt att plocka bort den nu, kanske en moderator kan göra det? Ursäkta så mycket!
 
Äh, låt den ligga kvar, men kolla gärna var bilderna kommer ifrån innan du lägger ut såhär. Texten Diorek på bilden har jag lagt dit, kanske jag borde lägga dit mer så man ser att det är min bild. Bilden har jag fått från en som också hade avkomma e.Diorek. På min sida hittar du också bilder på en av hans avkommor.
 
Jag brukar vara hemskt noga med copyrighten. Har själv blivit bestulen på massor av bilder till t.ex. låtsasannonser och GISSA OM MAN BLIR FÖRBANNAD! :mad: Ja, du vet...

Kikade på din sida, jättefin! Du har alltås en egen Diorek-avkomma?? Häftigt!! Hur är han?
 
Jag lånade honom ett par år. Söt häst, ganska prillig, mycket i skallen, men ändå hemskt snäll.
 
Sv: Dirorek

Jag vill gärna tillägga att Diorek har avkommor 1991 och 92.

Tequila Sunrise f. 11/ 7 -91 röd fux med liten stjärn. ett himla humör som ung, såld till Sundsvall tror jag .

Tabasco f. 19/6 -92 svettfux med bläs o strumpor.
varit en ängel som unghäst , utbildad av olika pers och tävlad högt upp med Niklas Söör.
I dag bor han i Söderköping.

båda dessa är undan : Bolette xx. 1981-2002
Diorek bor nog i Pozsnan om han lever än. tror han är född runt -85.

mvh Sussi. 2012-09-18.
 
Sv: Dirorek

Tråden är åtta år gammal. Att en användares namn är i svart betyder att det nicket inte finns kvar längre på Bukefalos.
 

Liknande trådar

Avel Någon som har avkommor till denna hingst? Vad har ni att säga om dem?
Svar
6
· Visningar
323
Senast: Freazer
·
Avel Undrar om någon har en avkomma efter korsningshingsten Järingsholms El Pequeno Luchador? Han är arab/halvblod.
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Görel
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 356
Senast: Lea88
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp