Bukefalos 28 år!

diskussion FAQ

saddleman

Trådstartare
Jag har lagt ett förslag till ram för en FAQ här bredvid. Tyck gärna till, fyll på med mer, dissa, vadsomhelst, bara ni reagerar. Ramen är inte alls komplett på något sätt, det är bara för att få en öppning på det hela.


Jag föreslår att moderatorn låser tråden med själva FAQen så tar vi diskussionen i den här tråden istället. Om ni inte vill skylta med kommentarer och åsikter publikt så har jag öppnat en mailadress dit ni kan sända bidragen. Infon kommer naturligtvis att hanteras med sekretess då. Mailadressen är nh_faq@hotmail.com Om moderatorn vill sammanställa så är det bra, annars kan jag åta mig att göra det, passar bra i julledigheten. Jag tar med moderatorn hur det hela skall hanteras rent praktiskt då.

Känns det som ett okey upplägg?


ooops, såg just att tasse hade erbjudit sig, kör på bara
 
Äh, kör du om du vill, det klarar du lätt. Om min ram går att bygga på så har jag gjort mer än tillräckligt, om inte, så är skadan bara några nötta fingertoppar. Skulle någon händelsevis sända in nåt till mig så kan jag ju bolla upp det. Eller så delar vi ut alltihop som ett grupparbete, det var nog närmast så jag egentligen hade tänkt. Alla bidrar, och så får någon sammanställa det hela. Huvudsaken är att det blir bra, mindre viktigt hur det kommer till.
 
Suveränt, Tassetass. :love: :bow:

Jag tror du fick med det viktigaste på din kvart. :)

Bra att du trycker på att NH INTE är vissa övningar som
man använder då och då för att lösa specifika problem.
Jag tror tyvärr att det är så många använder sig av NH
och sen inte får det att fungera ändå. :)
 
Vad bra att några har intresserat sig för att hjälpa till.
Men det är några saker som jag vill upplysa om innan flera lägger ut sina förslag.

Ni får inte lägga ut länkar eller göra reklam,tex.boktips.Inga namngivna tränare får diskuteras.


/Annelie
 
Hur i hela häckefjäll ska man kunna berätta för folk om var dom ska hitta info och var dom kan lära sig om NH om man inte får diskutera böcker, länkar och tränare?
 
Länkar

Det är väl Gunnar som har bestämmanderätt över vad som får läggas ut eller inte? :confused:

Ska inte han få bestämma vad som ska gälla på NH?

Kan man med lite länkar och boktips få bort mycket av tjafset på det här forumet, så är väl det bara bra!
 
Re: Länkar

Det är väl Gunnar som har bestämmanderätt över vad som får läggas ut eller inte?

Ska inte han få bestämma vad som ska gälla på NH?

Jamen,det ÄR Gunnar som har satt reglerna på forumet.Om ni läser Forum-reglerna så står allt där.


/Annelie
 
Re: Länkar

Länkar och boktips är inte lämpliga.

Tanken är att man skall kunna hitta det mesta här på sidorna.

Vill man tipsa om länkar så kan detta göras gratis på länksidorna.

Boktips är lite svåra, de kan självklart vara bra, men gränsdragningen kan vara svår om man inte vet vem som lägger in dem, det kan vara författaren eller någon som säljer böckerna som på detta sätt vill göra reklam vilket inte är tillåtet.
 
Re: Länkar

Hur kommer det sig då att i alla andra Forum 'tillåts' det länktips :confused:

Det läggs ju ofta in i svaren (har själv gjort det massor av ggr) och aldrig sett att nåt inlägg tas bort p.g.a länken!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp