Distans i Göteborgsområdet???

P

pompelina

Funderar på att börja lite smått med distans, men finns det någon förening eller aktivitet på detta området i Göteborgsområdet? Någon som vet??
:banana:
 
Sv: Distans i Göteborgsområdet???

Tyvärr finns ingen förening i göteborg som håller på med distans. jag och min man
startade en för ett antal år sedan,fick ihop lite medlemmar då men intresset var inte
tillräckligt stort för att kunna utveckla föreningen som vi ville.trots många fina ridvägar
bra backträningsmöjligheter och så vidare,vi är medlemmar i billingens distansridklubb
där vi är samlade från olika län. vill du veta mera kan du kontakta mig på
0705182531 mvh anne brückner
 

Liknande trådar

Ridning Som rubriken säger. Funderar på att börja rida igen, om jag har ekonomi. Men finns det några ridskolor i Göteborgsområdet som har...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Sassy
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 880
Senast: mars
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
519
Senast: LovingLife
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp