Distans i Göteborgsområdet???

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare pompelina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 936
P

pompelina

Funderar på att börja lite smått med distans, men finns det någon förening eller aktivitet på detta området i Göteborgsområdet? Någon som vet??
:banana:

Sv: Distans i Göteborgsområdet???

Tyvärr finns ingen förening i göteborg som håller på med distans. jag och min man
startade en för ett antal år sedan,fick ihop lite medlemmar då men intresset var inte
tillräckligt stort för att kunna utveckla föreningen som vi ville.trots många fina ridvägar
bra backträningsmöjligheter och så vidare,vi är medlemmar i billingens distansridklubb
där vi är samlade från olika län. vill du veta mera kan du kontakta mig på
0705182531 mvh anne brückner

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 705
Senast: Kakis
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 623
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 765
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II