Distansgalan 2010

T

Team J H

Distansgalan 2010 börjar närma sig!
Dax att boka in i kalendern!
Distansgalan är den perfekta upptakten inför tävlingssäsongen. Här får man lyssna på intressanta föreläsningar,Distans kommiten informerar om senaste nytt,se på modevisning av senaste distans modet, umgås med andra distansryttare, titta på utrustning och ev uppdatera tävlings garderoben, middag med udelning av 1000km pokaler och andra fina utmärkelser.
Distansgalan är till för ALLA, från nybörjare till elit samt groomar och andra intresserade av sporten.
2010 kommer galan att vara på Strandbaden i Falkenberg. kommer att finnas möjlighet att bara gå på föreläsningar eller kombinera föreläsning/middag-fest (program kommer inom kort på www.s-r-f.net )

Både svenska och utländsk föreläsare kommer det att bli, träning, grooming och sadlar är ämnena som kommer att föreläsas om! Och efter middagen på lördagkvällen blir det fest med DJ!

Se nu till att anmäla er, det kostar en del, men det är det värt!
snäv ekonomi? se till att börja spara redan nu, eller varför inte, önska er Distansgalan i julklapp!
Är du ny inom sporten och vill gå, men inte har någon att gå med och inte vill gå själv? kontakta oss i organisationskommitten så tar vi hand om dig och se till att du får någon att sällskapa med

Jessica
 
Sv: Distansgalan 2010

Jag kommer gärna ner med allt jag har i lager och har försäljning.
Mia
 
Sv: Distansgalan 2010

Se nu till att anmäla er, det kostar en del, men det är det värt!
snäv ekonomi? se till att börja spara redan nu, eller varför inte, önska er Distansgalan i julklapp!

Vad kul!!! Det måste planeras in. Vad kommer det kosta ungefär då? Sååå dyrt är det väl inte :)
 
Sv: Distansgalan 2010

Så långt bort. :cry: Någon som känner för att samåka från Mälardalen? :idea:

ett litet tips för alla som kommer långt ifrån- Ullared ligger 25 km från Falkenberg- varför inte passa på att shoppa lite hästgrejor i Sveriges största ridsportsavd (sett till omsättningen!). Det är dessutom lite av lågsäsong i Ullared i Februari så det är inga köer etc. Ta fredagen ledigt och tillbringa dagen på Gekås. Övernatta billigt i stuga i Ullared och kom sen till Falkenberg och njut av en fullspäckad gala! Priset för hela galan blir 1500 kr/person. Mer info kommer på SRFs hemsida innom kort! Vi pustar bara ut efter Hallandsritten!
 
Sv: Distansgalan 2010

Jag är sugen på att åka. Men hur anmäler man sig?
Jag bor i Katrineholm och skulle kunna tänka mig att samåka med någon från Mälardalen. Tipset med stuga vid Gekås var ju toppen!
 
Sv: Distansgalan 2010

Jag kan också tänka mig sammåkning från mälardalen + shopping och övernattning vid Gekås.
Har kombi med plats för 5 inkl. föraren.
 
Sv: Distansgalan 2010

Ärligt, i år var det i Södertälje då kunde du ändå inte komma. Ingen idé att gnälla över att det här är långt bort när du inte tar chansen när det är nära.
Jag säger inte att man kan ha andra skäl till förhinder men det här lät gnälligt.
 
Sv: Distansgalan 2010

Ärligt, i år var det i Södertälje då kunde du ändå inte komma. Ingen idé att gnälla över att det här är långt bort när du inte tar chansen när det är nära.
Jag säger inte att man kan ha andra skäl till förhinder men det här lät gnälligt.

Men vad sjutton har förra årets gala med årets att göra? :confused: Förra året hade jag helt andra förhinder än avståndet, den här gången hoppas jag kunna åka TROTS avståndet. Mitt inlägg var inte gnälligt, det handlade om hur man skulle kunna samåka från Mälardalen. Vilken sida vaknade du på i morse egentligen? :devil:
 
Sv: Distansgalan 2010

Men Habina är du nere så måste du ta dig tid att dejta mig! Jag bor bara 6 mil från Fbg så jag kräver en dejt:p:angel:
(Men är öppen för förflyttning åt Fbg hållet!:D)

Och löser det sig inte med skjuts så sätter du dig på tåget ner och nattar hos mig!
 
Sv: Distansgalan 2010

Hej!
Någon som vet när programmet till distansgalan kommer? Eller har någon info om vad som ska upp på agendan?
:)
 
Sv: Distansgalan 2010

Programmet är på gång! Det kommer att läggas ut på SRFs hemsida.vi vill bara kontroll-läsa så att det inte är några fel! Före jul kommer det att finnas ute!
 
Sv: Distansgalan 2010

Nu ligger inbjudan samt tidsprogram ute på Svenska ridsportsförbundets hemsida/distans! så kom igen och anmäl er så att det blir verklighet! Visst är vi värda en helg inne i värmen med god mat och glada vänner! Dessutom så blir man ju peppad och där lär finnas ett och annat färg-glatt träns att känna på ! Finns väl ingen bättre början på en nu säsong än att inleda med en distansgala! Varmt välkomna alla som vill! Har du ingen att ta med dig så var inte orolig - vi tar hand om dig!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp