Distanskurser

Kamomilla

Trådstartare
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.

Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.

Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat 😇) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.
 
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.

Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.

Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat 😇) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.
Jag hoppas ju komma in på en manuskurs, men det är kanske inte någon större chans...... Annars någon annan kurs i kreativt skrivande. Men jag misstänker att alla sådana kurser är rätt populära.
 
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.

Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.

Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat 😇) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.

Menar du utan fysiska träffar eller utan realtidsträffar?
Vilket område är du intresserad av?
 
Menar du utan fysiska träffar eller utan realtidsträffar?
Vilket område är du intresserad av?
Utan fysiska träffar i huvudsak.

Områden, tja, jag är allmänt vetgirig och är intresserad av det mesta, utom just skrivarkurs 😎

Är naturvetare i själ, hjärta och behörighet men gillar även humaniora.
 
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.

Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.

Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat 😇) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.

Ett språk kanske? Jag har läst nordsamiska, finska och estniska på distans. Brukar vara en del träffar genom Zoom eller liknande program men det har varierat mellan kurser och lärosäten. Roligt har det dock alltid varit :)
 
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.

Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.

Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat 😇) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.
Hur mycket som helst. ;) Via antagning.se kan du klicka i distanskurser, utan fysiska träffar och sen leta dig vidare. :) Det beror ju mycket på vad man själv tycker är intressant.
 
Skulle ändå råda att gå till antagning.se och söka på distanskurser utan fysiska träffar. Kan ju välja på hur många procent du vill läsa och period 1 eller 2. Detta begränsar urvalet en hel del.

Jag läser språk samt Medicinsk genetik just nu. Den sistnämnda är superintressant. Läser också av ren vetgirighet.
 
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.

Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.

Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat 😇) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.
Jag har sökt Digitalt berättande och kreativt lärande som nr 1. Intressant och bra för jobbet.
 
Det finns väldigt intressanta geologikurser på distans via Stockholms universitet! Annars finns det också en astronomikurs, också SU, eller en latinkurs, samma ställe! Uppsala universitet har massor av underbara distanskurser de med, bland annat en om musiklära och en om antik keramik.
 
Jag hoppas få tid att läsa en kurs i statistik med ’R’.
50% på distans från Karolinska 😊
Mest för att det är kul, men också något jag vill bli bättre på.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 150
Skola & Jobb Eftersom jag fått många hjälpsamma tidigare när jag frågat om min uppsats så fortsätter jag att förlita mig på Bukefalos handledning...
Svar
11
· Visningar
764
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 786
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 642
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp