Distansutbildning

Trissa

Trådstartare
Lite nu och då blir jag sugen på att läsa något på distans, men jag vet verkligen inte vad! Så vad har du läst, eller skulle vilja läsa för någon rolig/intressant/givande distansutbildning?
 
Är det tänkt att du ska bli något? Eller bara för skoj?

Jag har läst musikhistoria, journalistik, webbdesign, grafisk produktion och kreativt skrivande på distans, småkurser vid sidan av arbete. Ingen nytta direkt, men kul var det. Har varit sugen på genuskurser, men alltid hoppat av för de handlar enbart om feminism. Just nu är jag inne på språk och livsmedelsrelaterade kurser, känns mer användbart.
 
Mest för skoj, men visst, det vore roligt att hitta ett annat spår att växla in livet på!
 
Jag har hittills bara pluggat språk på distans och det är otroligt roligt och givande! Det krävs dock en del tid och engagemang och är inte alls så glassigt och lätt som man kan tro.

Det finns massvis med intressanta distanskurser och skulle jag ha mer tid skulle jag läsa en kurs i stil med Afrikas moderna historia eller nåt sånt :love:.
 
Jag har läst lite olika kurser i etologi (läran om djurs beteende) på distans.

Sen finns ju även språk.

Tom sjuksköterska finns på distans, om det är en utbildning man är intresserad av.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
846
Senast: __sofia__
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
97
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 216
Senast: hundtant
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp