distriktets hemsida

vildros

Trådstartare
Försökte hitta tävlingar på ridsport.se och gick in på ett visst distrikt. De uppgav bara sin hemsida som www.ridsport.se medan andra distrikt hade egna sidor med tävlingsterminer och allt. Kan man då inte få fram detta distrikts egen tävlingstermin??? :confused: Eller kan man få fram den på annat sätt, tex genom att ringa eller maila distriktet? Hoppas ni förstår vad jag menar :angel:
(Distriktet jag söker är Göteborg/Bohuslän, lokala tävlingar ponny så "sökmotorn" för tävlingar funkar inte för det)
 
Sv: distriktets hemsida

Om du går in på www.ridsport.se och klickar vidare på distrikt. Väljer Göteborg/Bohuslän och öppnar deras hemsada så har du en tävlingstermin där.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
1 106
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 730
Senast: lundsbo
·
Träning Hej, jag har en 10 årig valack som jag snart haft i 3 år. Han har i hela sitt liv åkt transport och de senaste 3 åren åkt ganska mycket...
Svar
10
· Visningar
1 679
Senast: Novali01
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp