Distrikts kontra vanlig vetrklinik/sjukhus

paradiset

Trådstartare
Jag ska längre fram kastrera vår han hund ( tror jag ) vi har inga problem så men vill inte heller ha det längre fram gällande löptikar och så kanske om vi har tur han blir lite tryggare i sig eftersom hormonerna är så jobbiga b la dålig matlust.

Nu är ju detta ett rutiningrepp. Kan man lika gärna göra det hos en distriktsvet om det skulle visa sig de är billigare? Jag känner inte för att gå till pampiga sjukhuset och betala många 100 kr mer liksom.
 
Sv: Distrikts kontra vanlig vetrklinik/sjukhus

Självklart kan man göra det, om man vill.

Jag är inget fan av distriktarna, men det är förmodligen för att alla jag stött på härute är väldigt dåliga på just hund.

Själv går jag till en mindre klinik, med två veterinärer bara. Djursjukhus enbart om det är superakut/komplicerat, eller kräver utrustning som mindre kliniker inte alltid har hemma.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 637
Senast: Ramona
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 673
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 125
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Negativa kommentarer om vårt hundval undanbedes vänligt men bestämt. Jag är ute efter generella råd utifrån rådande omständigheter och...
Svar
16
· Visningar
2 346
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp